Other Blog

درباره سایت
Other Blog

مطالب خواندنی و مهیج دنیای وب

هزینه 1 میلیون‌دلاری اتاق خواب نتانیاهو و همسرش
بازدید : ۲۶۲ تا

 سایت صهیونیستی یدیعوت احرونوت در گزارشی نوشت: نتانیاهو که در روز چهارشنبه به اسرائیل بازگشت و سفر خود به آمریکا را یک سفر تاریخی خوانده بود، حدود 1.157.000 دلار روی دست دولت اسرائیل هزینه گذاشت.

 

این سایت نوشت: باید گفت هزینه حمله اخیر نتانیاهو به آمریکا بیش از یک میلیون دلار برای دولت اسرائیل آب خورده است. نتانیاهو با هواپیمایی به آمریکا سفر کرد که این هواپیما مجهز به اتاق خواب خصوصی برای نتانیاهو و همسرش بود و برای همین هزینه سفر او تا حد افزایش یافت.

 

نتانیاهو و همسرش در طول پرواز به طور کامل در این اتاق استراحت مخصوص بوده اند و او حتی یک کلمه هم با خبرنگاران همراه خود در هواپیما، حرف نزد.

نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید