Other Blog

درباره سایت
Other Blog

مطالب خواندنی و مهیج دنیای وب

توهین یالثارات به رامبد جوان و خندوانه۷ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

هفته نامه ی یالثارات در شماره ی اخیر خود در متنی با تیتر «از مجری‌گری به سبک خواجه‌های‌حرم‌سرا تا ترویج موسیقیِ حرام»، خواستار سخت گیری بیشتر شورای نظارت بر صداوسیما شد.

متن کامل متن یالثارات در پی می آید:

آیت‌الله سیداحمد خاتمی روز سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه سال جاری با اشاره به عادی شدن بدحجابی در جامعه، به حوزه صدا و سیما ورود و تاکید کرده بود: «رسانه ملی به عنوان یک دانشگاه بزرگ، می‌تواند به مجری و بازیگر بگویند که این سیمای جمهوری است و پوشش خود را درست کنید.»

عکس/رکوردهای جدید گینس اعلام شد۷ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

 ساعت 24-کتاب رکوردهای جهانی گینس نام های تازه ای را به ثبت رسانده است.

 کتاب رکوردهای جهانی گینس نام های تازه ای را به ثبت رسانده است؛ از جمله یک دختر جوان بریتانیایی که بلندترین ریش را در میان زنان جهان دارد، یک لامای ۹ ساله که قهرمان پرش از مانع شده و گربه ای که طول بدنش بیش از ۱۱۸ سانتیمتر است و بلندقدترین گربه جهان نام گرفته است.

گفتگوی جذاب و خواندنی با عضو ایرانی داعش!+عکس۷ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

فریب‌خوردگان ایرانی؛

عضو ایرانی داعش از سرگذشت خود می‌گوید: داعشی‌ها در قبول ایرانی‌ها کمی بی‌اعتماد هستند. چیزی به اسم جهاد نکاح در سوریه وجود ندارد و این مطالب در ایران شنیده می شود!

ماجرای مواجه شدن رهبرانقلاب با دختری که سگی در آغوش داشت۷ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز) : «سید مظاهر حسینی»، یکی از اعضای تشریفات دفتر مقام معظم رهبری در یادواره شهدای روستای «لرگان» و گرامی‌داشت شهدای مدافع حرم غرب استان مازندران به بیان خاطره‌ای از کوهنوردی رهبر انقلاب پرداخت و گفت: در برنامه کوهنوردی، ایشان به دختری برخورد که سگی در بغل داشت.
وی افزود: شاید اگر هرکدام از ما بودیم به او تذکر می‌دادیم که این سگ نجس است؛ یا ممکن است باعث بیماری شود. اما ایشان رو کرد و از آن دختر خانم پرسید: اسم سگت چیست؟ چقدر دوستش داری؟ سپس گفتند: خب احکام نگهداری از سگ را هم می‌دانی؟ چند نمونه را برایش گفتند و سپس منبعی را معرفی کردند تا به آن رجوع کند و بخواند. دختر جوان که از این نحوه برخورد اشک بر دیدگانش جاری شده بود، گفت: من چطور بگویم شما را دیده‌ام. رهبری چفیه خود را به او هدیه دادند.

این دختر 2 روز بعد با دفتر تماس گرفت و گفت: به آقا بگویید بنده ارادتمندشان هستم.

قهرمان وزنه برداری تغییر جنسیت داد+تصاویر۷ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز) : «ترنس جندر» در اصطلاح به تبدیل یک انسان از یک جنس به جنس دیگری گفته می شود. عوامل جسمی و روانی  و اختلالات هویتی از جمله دلایل پیدایش چنین پدیده ای در برخی افراد به شمار می روند.


 قهرمان وزنه برداری که تغییر جنسیت داد

متیو کروزالسکی را می توان یکی از معروفترین ترنس های دنیا دانست. او وزنه بردار و رکورددار در بالا بردن وزنه و جزو تیم حفاظتی بیل کلینتون، رئیس جمهور  اسبق آمریکا، نویسنده، مدل و ...بوده است.

کشف مجسمه خدایان آشوری در مریخ + عکس۷ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است


کشف مجسمه خدایان آشوری در مریخ  

 

علاقه مندان به اثبات حیالت در مریخ هر بار در عکسهای منتشر شده از سطح مریخ بدنبال آثار حیات و تمدن میگردند و به گزارش پارس ناز سایه ها و اشکال مختلف سنگها را تشبیه به حیوانات ، انسانها و اجسام میکنند . در تازه ترین کشف این اشخاص بعد از اینکه یک خرس و  سنگواره دایناسور را روی مریخ پیدا کردند، اخیرا چشمان تیزبین دانشمندان مجسمه خدایان آشوریان باستان را روی این سیاره سرخ یافته‌اند.

 

 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید