Other Blog

درباره سایت
Other Blog

مطالب خواندنی و مهیج دنیای وب

این شامپوها را نخرید!!
بازدید : ۳۲۴ تا

نماینده و بازرس ویژه رییس سازمان غذا و دارو و مدیر کل آمار و فناوری اطلاعات از توزیع دو نوع شامپوی تقلبی و جعلی در بازار خبر داد.

مهندس علی اکبر جعفریاری نماینده و بازرس ویژه رییس سازمان غذا و دارو و مدیر کل آمار و فناوری اطلاعات ، گفت: این شامپوها با برندهای CLEAR و PANTENE هر دو دارای برچسب تقلبی با شماره (2370818058924515) می‌باشند و دارای محتویات غیربهداشتی بوده و به هیچ وجه مورد تایید وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو نیست.

جعفریاری در ادامه گفت: از مصرف‌کنندگان تقاضا داریم که در هنگام خرید حتما به اصل بودن کالا از طریق کنترل برچسب‌های اصالت اطمینان پیدا کنند و در صورت مشاهده هرگونه کالای تقلبی در بازار حتما موارد را به سازمان غذا و دارو اطلاع دهند.

نماینده و بازرس ویژه رئیس سازمان غذا و دارو گفت: با متخلفان کالاهای تقلبی و هرگونه تخلف حتی تخلف جزئی برخوردهای قانونی خواهد شد و پرونده آن‌ها به دستگاه‌های مربوطه ارسال و معرفی می‌شوند.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان غذا ودارو، وی در پایان گفت: فروشندگان این نوع کالاها باید آن‌ها را به شرکت‌های توزیع و پخش مرجوع کنند.

نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید