Other Blog

درباره سایت
Other Blog

مطالب خواندنی و مهیج دنیای وب

حق‌السکوت پیرمرد 78 ساله به زنان برای پارتی‌های شبانه
بازدید : ۴۲۶ تا

بازرسان ایتالیایی تایید کرده اند که سیلویو برلوسکونی 78 ساله، نخست وزیر سابق این کشور صدها هزار یورو به عنوان رشوه یا حق السکوت به 21 زن پرداخت کرده تا درباره پارتی های شبانه او سکوت کنند.

به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز، ایندیپندنت نوشت: ادعای بازرسان ایتالیایی در میلان، در پی هجوم روز سه شنبه پلیس به خانه زنی به نام کریمه "روبی" المحروق مطرح شد. این زن که اصالتا اهل مراکش است، جزو رقاصه هایی بوده که در پارتی های شبانه برلوسکونی در ویلای مجلل وی در آرکور، نزدیکی میلان، حضور داشته است.
 

این در حالی است که دادگاه تجدید نظر، سال گذشته تمام اتهامات پرونده موسوم به "روبی گیت" علیه برلوسکونی را رد و او را تبرئه کرد.

 

برلوسکونی متهم بود که وقتی خانم محروق تنها 17 سال داشته، به خاطر رابطه جنسی به وی پول پرداخت کرده و سپس از قدرت و نفوذ دولتی خود استفاده کرده تا این جرم را لاپوشانی کند.
 

قضات دادگاه تجدید نظر بر این عقیده بودند که مدارک کافی در دست نیست تا نشان دهد برلوسکونی از "زیر سن قانونی بودن خانم محروق" در آن زمان، اطلاع داشته است. به رغم حکم دادگاه تجدید نظر مبنی بر تبرئه برلوسکونی، تحقیقات پلیس درباره احتمال پرداخت رشوه و حق السکوت از سوی وی به چند شاهد، ادامه یافت.
 

دادگاه عالی رم در حال حاضر پیشنهاد برگزاری مجدد دادگاه علیه برلوسکونی را بررسی می کند.
 

برلوسکونی 78 ساله به حکم دادگاه دیگری که پرونده فساد مالی وی را بررسی می کرد، حق برخورداری از مناصب دولتی را ندارد، اما کماکان حزب راست میانه "فورزا ایتالیا" را رهبری می کند. وی مدعی است مهمانی های وی در ویلای آرکور، چیزی به جز چند ضیافت شام نبوده است.

نظرات
نظرات (۱)

محمدحسین جوادی
محمدحسین جوادی در تاریخ ۰۱ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۲۵ در مورد این مطلب گفته: ( - مشاهده وب سایت)
خیلی خوب بود.به وبلاگ منم سری بزنید.
نظر یادتون نره.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید